نتیجه بازی استقلال و گل‌گهر سیرجان(۸ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل| آبی‌ها بردند، اما ... جدول لیگ برتر در پایان هفته بیست و نهم (۸ خرداد ۱۴۰۳) | صدر در تسخیر پرسپولیس ویدیو خلاصه بازی استقلال و گل گهر سیرجان(۸ خرداد ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و شمس‌آذر قزوین(۸ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| یک گام تا قهرمانی قرمزها ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و شمس آذر قزوین(۸ خرداد ۱۴۰۳) نتایج هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال (۸ خرداد ۱۴۰۳) | تکلیف قهرمان لیگ به هفته پایانی کشید نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نساجی و هوادار (۸ خرداد ۱۴۰۳) | برد پرگل برای بقا در لیگ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و آلومینیوم اراک در لیگ برتر (۸ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو گل اول پرسپولیس به شمس آذر توسط اورونوف (۸ خرداد ۱۴۰۳) چرا بازی‌های پرسپولیس و استقلال در هفته بیست‌ونهم با تاخیر آغاز شد؟ (۸ خرداد ۱۴۰۳) ژاوی دستمزدش را بخشید پخش زنده بازی شمس آذر و پرسپولیس در لیگ برتر (۸ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و گل گهر در لیگ برتر (۸ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین خروج فرجی از ترکیب اصلی بازی با شمس آذر آنچلوتی: بعد از رئال بازنشسته می‌شوم شمسایی: آقاپور مزد تلاشش را گرفت سالار آقاپور بهترین بازیکن جوان فوتسال جهان شد استقلال ملزم به تشکیل تیم بانوان هشتمی کشتی خراسان‌رضوی در بین ۳۵ استان کشور!
سرخط خبرها

بازداشت کودک‌آزار در سبزوار

  • کد خبر: ۶۴۹۹۳
  • ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۲:۱۷
  • ۳
بازداشت کودک‌آزار در سبزوار
فردی که کودک هوادار استقلال را در یکی از بخش‌های سبزوار مورد اذیت و آزار قرار داده بود، بازداشت شد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، برخی منابع محلی شهرستان سبزوار به نقل از فرمانده انتظامی این شهرستان از دستگیری فرد کودک آزار توسط پلیس فتا خبر می‌دهند.

بر اساس این گزارش‌ها به نقل از سرهنگ حسین بیات مختاری اعلام شده فردی که اقدام به کودک آزاری طفل هوادار تیم استقلال در شهرستان داورزن کرده بود، هم اکنون توسط پلیس فتا سبزوار دستگیر و در اسرع وقت، این متهم به مرجع قضایی شهرستان داورزن تحویل داده می‌شود.

 

گفتنی است امروز همزمان با پخش گسترده این کلیپ در فضای مجازی، کاربران استقلالی و پرسپولیسی با حمایت از کودک آزاردیده هشتگ #تیمم_را_نمی_فروشم را ترند کردند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
Germany
۰۴:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
0
0
بیخود کردین اسم پاک پرسپولیس رو به این بیمار روانی چسبوندین.
امین
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
0
0
واقعا برای طرفداران پرسپولیسی که زورش شان به یک کودک رسیده متأسفم
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
0
0
اقای محترم این چه تیتریه شما زدید
از کجا میدونید این ابله پرسپولیسی بوده
شاید اصلا بحث پرسپولیس و استقلال در میان نبوده و این کودک ازار صرفا دنبال بهانه ای بوده است برای ازار دادن این کودک که حتما با او اشنا است
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->